lördag 26 september 2009

Kanske inte uppe med tuppen...

Idag bär det av till Malmö. Det ska bli spännande eftersom det blir mitt livs första besök i staden!

Egentligen skulle vi klivit upp i arla morgonstund och begett oss i väg i god tid för en gångs skull. Men somliga ville inte lämna den kinesiska födelsedagsfesten i rimlig tid vilket medförde att vi blev kvar bland de sista. Vilket i sin tur medförde att vi förvandlades till städpatrull. Så nu blir det en kortare tur till Malmö än det var planerat. Men bättre sent än aldrig sa räven!

Nu ska jag äta avokadomacka. Mums!

1 kommentar:

Monkan sa...

Aha, var det räven som sa det! :-) Det lilla jag sett av Malmö (promenad från stationen till kontoret och in till nån del av city för att luncha) är fint, och det finns trevliga affärer också så klart :-)

Vem behöver inte en nåldyna med muffins på :-) Vad söt den var, och ja, den är ju perfekt som start på en riktig pysselhörna. Sovrummet kanske, ni kan väl bädda i badkaret i stället ;-) Ja jag säger som du pysselöar. Fast nu har jag faktiskt hittat mitt köksbord, eller det var rensat fram tills ikväll, nu är det belamrat igen...