söndag 27 december 2009

Julefrid



Min sambo tog med sig svärföräldrarna på älgsafari i morse och jag fick sovmorgon. Nu sitter jag alldeles ensam i den julpyntade stugan och funderar på vad jag vill göra. Det är så skönt att inte ha några "måsten" utan istället bara kunna koppla av och känna sig fri att göra precis vad man vill.

Det kliar lite i fingrarna efter att pyssla. Och jag har både en stickning och lite vit lera med mig. Men samtidigt är jag väldigt sugen på att gå en riktig långpromenad. Och det vore ju smart att passa på innan mörkret sänker sig. Och dessutom är det ju så mycket mysigare att krypa upp i soffan med stickningen när benen är trötta efter promenaden.

God fortsättning mina vänner!

2 kommentarer:

Fruädel sa...

Men jisses!!!! Tack snälla för fina kommentaren!!! Och vilgen guldgruva du har! Har dreglat över allt vacker du skapat, de fina tygerna och alla band, slurp! För att inte nämna den vackra skålen du hade pom- pom bollarna i!!!! I loooove! Du hamnar givetvis på
min lilla blogglista så jag håller koll på dig;-) Älgsafari??? Du bor inte i mina trakter tro? Kram på dig fina duktiga du! Ill be back!/ Tess

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt god fortsättning! Va skönt med inga måsten utan bara massa olika roliga aktiviteter att välja mellan. Kram