måndag 4 oktober 2010

Totalt nödvändig vardagslyx



Igår sysslade jag med det perfekta söndagsprojektet.



Som resulterade i 20 stycken olika näsduksfodral.

Först stod jag i timmar och valde tyger. Det är nästan det bästa. Färgerna, mönstren och kombinationen av olika tyger gör mig alldeles pirrig av lycka.



Somliga tycker att näsduksfodral är ganska onödiga saker. De förstår inte syftet.
Jag tycker lite synd om dem eftersom de totalt missar det vardagslyxiga och njutningsfyllda i att plocka fram en näsduk ur världens sötaste fodral.



Kan definitivt skrämma iväg även den värsta förkylning på flykten.

3 kommentarer:

Zazzan sa...

Fullkomligt bedårande näsduksfodral om du frågar mig!
Särskilt dom med svampar och fiskar. :-)

Slow-Eva sa...

Jag gillar fiskarna och grisarna! :)

Zizzi sa...

Underbart fina! Mina favoriter är nog den med körsbär och den med svampar.