söndag 21 november 2010

Gillar lådor



Jag är inte alltid så snabb...
För ett tag sedan hade Fabriken tisdagstema förvaring och då hann jag inte riktigt med. Men eftersom jag älskar smarta och snygga förvaringslösningar måste jag ju blogga mer om det! Lådor, askar, burkar, kartonger, påsar, kuvert, skålar, hyllor och små dosor kan jag aldrig få nog av.

De här lådorna innehåller diverse pysselsaker och står ovanpå Skåpet. Och eftersom jag inte alltid är så snabb...så har de inte fått några etiketter än.

Bara den röd och vitprickiga är ny, från Åhléns, resten är loppisfynd.

4 kommentarer:

Sanna sa...

Superfina lådor och askar du har! Och dina fågeltallrikstavlor är helt UNDERBARA!

Kraaaaam
Sanna

Jo sa...

Jättefina lådor! Jag älskar lådor, men har inte haft samma tur som du när jag varit på loppis. Jag hittade färgglada enfärgade lådor på Bolagret häromdagen. De dög, de med! :)

Petra / Popetotrora sa...

Fina lådor är ju bland det bästa som finns! Fint OCH ordning och reda på samma gång! :-)

Slow-Eva sa...

Jag gillar också lådor och skulle behöva mer förvaring för alla sygrejer och sånt.
Det låters om att du har några msyiga dagar framför dig. Ha det så gott!