torsdag 14 juli 2011

Semester på riktigt


Nu är det officiellt. Sommarens semester har börjat! Jag räknar min semester från det ögonblick jag kliver ut från mitt arbete så yes, nu har den börjat! Och jag är glad, för mitt jobb har varit rätt räligt och långtradigt de senaste veckorna.

Om några dagar ska vi bege oss på road trip norröver, upp i landet och besöka folk vi tycker om och utforska natur vi aldrig tidigare upplevt. Det ska bli spännande och roligt.

Men vi startar med en liten weekend i Berlin. Och gissa vem jag ska hälsa på?

Rätt svar: Fru Tulpan såklart!

Under tiden spelas det lite pausmusik (läs: pausinlägg) på bloggen. En massa sånt som jag velat blogga om tidigare men inte hunnit kommer trilla upp här lite då och då.

2 kommentarer:

Jo sa...

Hurra! Själv har jag en ynka dag kvar, sen är även jag ledig!
Hoppas att er semester blir lika härlig som den låter!

Emmie sa...

härligt med semester! hade själv behövt lite känner jag..
låter mysigt med roadtrip, ha det så trevligt!