fredag 19 augusti 2011

Ett etui



Pysselkvällen blev mycket mysig. Som vanligt var vi så upptagna av att fika och mellan tuggorna febrilt prata om allt viktigt som händer i våra liv att vi knappt hade tid att börja pyssla. Jo som ska bygga hus ventilerade sin ångest över alla eviga val av kakel och köksluckor och jag som drömmer om en annan framtid babblade på om mina fantasier.

Men som synes blev jag i alla fall klar med mitt projekt. Ett virketui. Det var ett perfekt pyssel för mig otåliga människa: snabbsytt och enkelt! Så nu finns det ingen ursäkt i världen för att inte virka!

4 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

vad glada vi blir för att du gillar vår blogg! så kul med positivt gensvar!! Vad mysigt med pysselkväll och så tjusigt det blev! kram

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad fint det blev! Underbart tyg du använt :)

HannasHörna sa...

Perfekt ju! Ett sådant behöver jag...kram

Malin på pastill.nu sa...

Verkligen hur fin som helst! Älskar tyget!