torsdag 18 augusti 2011

Pysselkväll


Plåten med scones ska strax in i ugnen, björnbärsmarmeladen och philadelphian är fint upplagda och tevattnet kokar. Alldeles strax kommer min bästa pysselvän hit för en härlig pysseldejt.


Jag tänker göra klart den här. Och så kanske jag virkar en liten stund om humöret känns rätt.

Har ni förresten fått nya Pandurokatalogen? Gud vilket habegär som väcktes hå,hå, puh! Jag som skulle vara duktig och lägga mig tidigt igår råkade ta med mig katalogen som kvällslektyr. Inte smart, ni förstår ju hur det gick med den skönhetssömnen!


5 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Mysigt med en pysselkväll tillsammans med kompis!

Och ja, visst är det störigt att man måste vänta nästan ett helt år innan man får se reportaget i tidningen. Men ska dom kunna visa reportage med blommor och grönt på våren så måste dom ju fota nu, innan det blir höst.

Unknown sa...

Hei, takk for koselig hilsen inne på min blogg. Så bra at du fant meg for da fant jo jeg deg, lurer på om jeg har vært innom på bloggbesøk før. Du har jo sååå mange fine stoffer. Jeg er jo også helt forelsket i retrostoff, så synd at det er så vanskelig å få tak på. Gleder meg til å lese bloggen din videre, legger meg til som fast følger hos deg jeg;) Klem Wilhelmine

E.R.R.Y sa...

Åh, mysigt med pysseldejt. :)

Om du kommer på söndag så måste du säga till! Och hur känner jag igen dig? :)

Förresten, jag har alldeles för många pyssel på G, men tejpgrejen går iaf väldigt snabbt! :)

Kram

Sanna sa...

Oj här har det hänt en del sen jag sist var in..underbara fynd..fint pyssel.. <3
Den pysselkvällen hade jag inte heller tackat nej till.. ;)

Kraaaaaam
Sanna

Fiffiga Systrar sa...

Så mysigt det lät!!

Hade ni en mysig pysselkväll?

Kram Elin