lördag 17 september 2011

Fyndlördag

Trots att det igår blev sen tjejkväll för mig och ännu senare pokerafton för Herrn i Huset, lyckades vi ändå släpa oss upp i ottan för en tidig loppisrunda här i trakten
De småländska frikyrkoloppisarna envisas med att öppna okristligt tidigt.

Jag hittade lite kul saker. Favoriterna är definitivt rosentyget och mormorsfilten.
Jag har en känsla av att filten är ny och fabrikstillverkad (IKEA? någon som vet?). Men eftersom färgerna är så fina och jag absolut aldrig kommer virka någon egen, så gör det absolut ingenting! :-)

Nu ska vi ut och promenixa för att sedan göra oss redo för myslördag med film och smarr. 

Hoppas att ni har en lika skön helg som jag!


4 kommentarer:

Sanna sa...

Mycket fina fynd du har gjort på sistone gumman! =)

Kraaaaaam
Sanna

Petra / Popetotrora sa...

Fynden med stort F! Tyget är superhärligt och den virkade filten är ju bara så fin! Älskar färgkombon av grönt och turkost.

HannasHörna sa...

Hej! Jag håller med de andra. Vilka fynd! Kram

Kiiromi sa...

Härliga fynd, grattis.

Mia