fredag 14 oktober 2011

Min dag

Idag har jag semester. En hel dag för mig själv. Jag bestämde mig i måndags att nu behövde jag faktiskt en hel dag för mig och mitt pyssel. För helgerna går alldeles för fort och jag har inte träffat min symaskin på jättelänge! Men nu har vi återupptagit kontakten och haft en fin dag ihop. 

Hittills har jag mest ägnat mig åt att fortsätta med påslakansutmaningen. Det är myyycket tyg kvar så det var liksom på tiden att komma igång igen.
På youtube hittade jag den här bra instruktionsvideon som jag kommer ha stor nytta av alldeles strax...
Men först ska jag sticka iväg och möta Herrn i Huset utanför IKEA. Det är dags att fylla på ljusförrådet och kolla in årets julkkollektion. "Hohoho...host, host...hrm...oktober IKEA, oktober?!!!!"

1 kommentar:

HannasHörna sa...

Hej hej!

Jag tänkte också kolla in julen på ikea idag men barnen o jag fastnade på stan. Vad jobbar din man med på Ikea?

Kram kram