fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan

 Dagen före julafton och alla julklappar är inslagna, granen är klädd och ett och annat rim har jag till och med lyckats knåpa ihop. 
Jag försöker varva ner och hitta friden, men den är inte riktigt här än. Det har varit en hektisk månad med lite för mycket saker att göra och lite för lite rofylld pysseltid. Nästa år planerar jag annorlunda, det har jag redan bestämt. Men nu ska jag ta ett djupt andetag, varva ner och njuta i en hel vecka av ledigheten.

Och under granen väntar väldigt spännande "julklappsbytta" klappar på att få öppnas...
God Jul mina kära bloggvänner!


6 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

En riktigt god jul till dig med! Och sicken charmant julgran!
Själv undrar jag om jag har tagit fööör lugnt under december?! Typ gjort för lite julgrejer och att det därför är så lite julstämning hos mig? Eller håller jag på att bli gammal?! Hemsk tanke. Nä, det är nog den här nedrans förkylningens fel!

Made by Ina sa...

Hihi jag ser mitt paket ;)
Imorgon öppnar jag ditt
God jul på dig!
Kramar

Jo sa...

Vad fint ni har det! Hoppas att du hinner varva ner nu under dessa dagar då!
God jul!

Malin på pastill.nu sa...

Hoppas att du haft en riktigt fin julafton. Vilka fina paket det ligger under granen :-)

Majstess sa...

God jul och god fortsättning!!

E.R.R.Y sa...

Vilken söt liten gran!

Tuuusen tack för de helt underbara julklapparna. Jag blev så himla glad! Jag älskar både anteckningsboken (fiiinaste tygerna!) och den urcharmiga lilla ugglan. Love at first sight! :)

Hoppas att du gillade mina små klappar också.

Kram