fredag 2 december 2011

Det går i ett

följer med till Göteborg, inslagen i presentpapper.

Det går lite i ett just nu, har jag känslan av.
Idag ska jag åka till Göteborg för att fira en födelsedagsbästis. Och förhoppningsvis insupa lite av den Göteborska julstämningen. Åtminstone julshoppingstämningen.
Det dumma med att resa iväg är att mycket hemmatid går bort. Och hemmatid är ju det bästa jag vet. Men nu ska jag fokusera på resan och på min "leksaksväska" som är packad med senaste numren av Lantliv, Damernas värld och både stickning, virkning och filtpyssel. Minimal risk att få tråkigt på tåget tänker jag. 

Bloggen får vila några dagar till, den börjar ju bli bra på det nu. ;-)

1 kommentar:

HannasHörna sa...

Hej! Det låter underbart med en helg med vänner. Ta det liiite lugnt på tåget också:) kram