måndag 5 december 2011

Julklappsswapen!

Va kul att det var så många som är sugna på att vara med i min ärvda/lånade julklapps-swap! :-)

Ni som vill vara med, var snälla och maila era adresser till mig, så fort som möjligt. Ni hittar min mailadress här bredvid.

Skriv också om ni vill byta julklapp med en eller två personer. Nu när vi blev några stycken så finns det möjlighet att byta två klappar. Men det är absolut alldeles väldigt frivilligt!

Vi kan väl säga att man ska ha skickat julklappen så att den är framme senast onsdagen den 21 december.

Och en sak till brudar. Prestationsångest ska det väl inte finnas något som heter i vår värld, eller hur? Vi är alla superduktiga på olika saker så skippa janten och skapa något bara för att det är kul! Det är ju så himla värdefullt att få en handgjord present, det tycker i alla fall jag.

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Kul! Jag Mailar.

HannasHörna sa...

Hej!

Det hade ju varit kul med två men det får bli en...

Adressen har du så nu återstår det bara att säga: Kuuul!

Ha en bra dag!