fredag 2 december 2011

Vill du byta julklapp med mig?

När Lottens julklappsswap inte blev av blev jag lite ledsen. Jag tyckte att det var så himla roligt förra året att byta paket så jag hade verkligen sett fram emot det i år igen.
Jag har inte riktigt kunnat släppa tanken på det där julklappsbytet...det vore ju så kul...så nu tänkte jag höra (även om jag vet att jag är sent ute) om det är någon som är sugen på att byta julklapp med mig?

Jag har bara en riktmärke att följa och det är att det ska vara något handgjort som man själv har knåpat ihop.

Är du sugen på att få en ny vän att byta julklapp med?! Hör av dig! :-)
Blir vi många kan vi ju byta med varandra.

11 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jag sitter också här och är lite ledsen att det inte blev något med julklappsswapen, så jag är gärna med på detta!!

HannasHörna sa...

Hej!

Jag vill också byta julklapp:)

Kram

Emma sa...

Jag är gärna med!

Loppan Lorum sa...

Det låter roligt, jag är också gärna med!

Lotten sa...

Åhh vad kul att du vill ta över! Min tid räcker inte riktigt till just nu.... Jag får satsa fullt ut nästa jul istället ;-)

Helen sa...

Vilken kul tanke men jag tror att jag får hoppa över min tid räcker nog inte till tyvärr

Made by Ina sa...

Jag vill gärna byta julklapp med dig ;)

Jo sa...

Hade varit en superbra idé, men orken finns inte i år! Bra initiativ dock, som jag gärna följer här på din blogg! :)

Ulle sa...

Lite sugen är jag allt men jag vet inte om jag vågar?? Dels för att du är så duktig o gör så fina saker och för att jag förmodligen inte alls har tid eller att jag kan knåpa ihop något som skulle passa till dig.
Men jag vill, vill, vill....
Kram

E.R.R.Y sa...

Jag vill gärna vara med.. undrar bara om jag har tid. När ska den skickas isåfall?

Made by Ina sa...

Såg att du hade skrivit inne hos mig, jag byter gärna med två stycken ;)

Mvh Marina
tantinamarina@hotmail.se