söndag 25 mars 2012

She´s back from the outback

Någon kanske undrar varför det har varit så väldigt tyst på den här bloggen på sistone. Och varför den där pysselpralintjejen aldrig svarar på kommentarer längre..? Hm!

Faktum är att det varken är lättja, tidsbrist eller ovilja som har orsakat bloggpausen. Nä, faktumet som föreligger är att jag bara har varit iväg på en liten resa...

Närmare bestämt hit:


Eh..va..? Vart då?

Alltså...hit alltså:



:-)

Meeen...nu var det ju så att eftersom jag (kanske efter inbrottet i vårt källarförråd) är lite nojig över att berätta för många detaljer om när och varför jag lämnar mitt hem under längre perioder valde jag att inte berätta det på bloggen. Jag postade faktiskt några inlägg i förskott som kunde "hålla skenet uppe".

Men tro inte mina käraste bloggvänner att jag lyckats hålla mig härifrån! Nä, det hade nog inte gått. Då och då under vår resa har jag smugit mig in på nätet och tittat efter hur lilla bloggen har haft det. Och blivit lugnad (och glad!) när jag sett att den har blivit alldeles väldigt väl omhändertagen med fina kommentarer från er. Faktum är att lilla bloggen verkar ha klarat sig alldeles utmärkt utan mig de här tre veckorna. Jag är dock väldigt glad att vara tillbaka och lovar att göra mig lite mer synlig här i fortsättningen. 

När jag bara återgått till en lite mer normal och jetlags-fri dygnsrytm så ska jag berätta lite mer om vår resa (som var helt underbar). :-)

5 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Ja, jag undrade faktiskt lite var du hade blivit av...
Men det låter ju inte som det gått nån nöd på dig alls!! :-)

Helen sa...

Vilken spännande resa du varit ute på! Välkommen hem igen!

Made by Ina sa...

Nemen så spännande, det vill jag höra mer om!!!
Välkommen tillbaka då ;)

Sanna sa...

Välkommen hem gumman! =)

SV: Jag har tyvärr inte orkat dona mer med tygerna ännu..men jag kommer lägga ut dom i min säljblogg när det blir dax.. =)

Kraaaaam
Sanna

www.krimskramsan.bloggplatsen.se

E.Winberg sa...

Jag har inte vant mig vid det här med att svara i min egna blogg, ser du när jag svarar dig via mail då? Systrarna finns i vart fall här i Oslo också :D Väldans bra tycker jag!