torsdag 29 mars 2012

Skärp dig Pysselpralinen!

Jag tänkte ju att jag skulle skriva här igen när jag fick lite inspiration och kom på något bra att skriva om.
Men det är ju bara skrutt att tänka så! För det funkar ju aldrig. Ju mer sällan man bloggar, desto jobbigare blir det att komma på något kul att skriva om.

Så nu skärper jag mig!

Efter dagens nätverksmöte i Malmö passade jag på att ta mig ut till Stoff & Stil. Det blev ett riktigt äventyr att ta sig dit med tåg och buss och till fots (liiiite längre promenad än jag tänkt mig).
 Trots att jag på sista tiden varit i andra spännande tygaffärer så är det alltid lika underbart att kliva in i en S&S butik. De är ju verkligen bra på det de gör. Att sälja snygga tyger billigt.  

Bild: Stoff & Stil

Tror ni jag hade planerat att köpa något? Nix.
Tror ni att jag köpte något? ...behöver nog inte svara på det va?

Nåja, i vilket fall blev jag vansinnigt sugen på att börja sy kläder! Som sagt, de gör det verkligen bra, lockar mig till storköp/dåd.

Om ni vill se någon annan som skapat något av S&S material (nä, nu borde jag snart få stimpengar för den här reklamen va?) så kolla in Popetotroras dösnygga kuvertväska!  

3 kommentarer:

annas alster sa...

Jag går också i stoff och stil drömmar these days. Men jag har tyvärr inte så nära :)

Jag syr med en Bernina 700D, en basicmaskin som ändå är väldigt stabil och trofast. Är lite dyrare än de billigaste maskinerna, men jag älskar den! Tror normalpris i affär är runt 6000. Har haft den i drygt ett år, sytt väldigt mycket och den har aldrig krånglat. Rekommenderas! :)

Malin på pastill.nu sa...

Måste måste måste åka ut till S&S snart :-D

E.Winberg sa...

Måste kolla upp den här butiken! Måste köpa en symaskin!