söndag 1 april 2012

Spetskantad romantiker


Gud vilken skön känsla - när lägenheten är nyskrubbad, man själv är nytränad (efter fem veckors slappande) och man äntligen har all tid i världen att äääntligen sätta sig vid symaskinen!

Faktiskt så vill jag absolut inte tala om var tyget är köpt för då kommer ni verkligen att tro att jag är sponsrad! Men jag kan ju i alla fall berätta att det ska bli en duk till brödkorgen, med söt spetskant som synes.
Lite "granny style", som jag skulle sagt om jag hade varit lagd åt det anglofila hållet.
Fast...min "granny" hade nog satt morgonkaffet i halsen om hon upptäckt en sådan sliskigt romantisk duk i sin stilrena femtiotals-brödkorg...sorry mormor Kerran!
 



1 kommentar:

Malin på pastill.nu sa...

Haha :-D Jag tror den kommer passa perfekt jag :-)