fredag 13 juli 2012

I väntan på semester...

Det känns fint att det är fler som känner igen sig i det här med att komma på icke-unika idéer. :-)



Eftersom vår semester inte har börjat än (typ eeevigheters evigheter till dess verkar det) så roar jag mig med att röja lite här hemma. Har samlat ihop en hel del grejer som ska få gå till loppis. 

 Och trots lite separationsångest har jag till slut bestämt mig för att göra mig av med de här två snygg-täckena. För efter lite påtryckning från somliga andra i hushållet har jag fått lov att inse att man kanske inte får ha hur många snygg-täcken som helst (tre kan tydligen räcka tycker somliga i vårt hushåll).

Så nu ligger de till en billig peng i shopen. Nytvättade och fräscha, redo att slängas ut på gräsmattan för en liten minipicknick hemma hos någon som vill adoptera ett eller ett par snygg-täcken. :-)


1 kommentar:

Cicki sa...

Jag har två liknande täcken fast gröna. Inköpta -73 när jag och fd maken blev sambos. Man kanske kunde göra sig en hacka på dem.....:-)